Szukaj tylko w dostępnych
Szukaj w opisach

Strategie marek produktowych na rynku FMCG
Autorzy: Katarzyna Liczmańska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
ISBN: 9788323137078
Stron: 152
Kod ksi: UMKT-0983
Cena:
36.00 zł
Opis książki
Dr Katarzyna Liczmańska – jest adiunktem w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktyczne doświadczenia, na podstawie których rozwiązuje problemy biznesowe, zdobywała, pełniąc funkcje kierownicze i zarządcze w międzynarodowych korporacjach działających zarówno w branży produkcyjnej, jak i usługowej. Podczas wielu lat pracy na stanowisku dyrektora światowej korporacji Sobieski – Belvedere Group, odpowiadała za strategię rozwoju przedsiębiorstwa oraz całokształt działań z zakresu marketingu. Z sukcesem wprowadziła na międzynarodowe rynki marki alkoholi, które stały się jednymi z najpopularniejszych na świecie.

Realizuje i jest współautorką projektów szkoleniowych i konsultingowych prowadzonych w ramach ogólnopolskich projektów finansowanych przez UE. W procesie ich realizacji łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych. Jest brokerem innowacji, zaangażowana w transfer innowacyjnych technologii z nauki do praktyki gospodarczej, niezależnym konsultantem, specjalizuje się w zarządzaniu, doradztwie biznesowym, tworzeniu strategii przedsiębiorstw, zarządzaniu przez markę.

Pełni funkcję redaktora prowadzącego czasopisma naukowego „Acta Universitatis Nicolai Copernici ZARZĄDZANIE” oraz funkcję recenzenta w renomowanych czasopismach naukowych. Jest członkiem European Academy of Management, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Towarzystwa Naukowego Współczesnego Zarządzania. Jest kierownikiem Zespołu Akredytacyjnego w ramach Association to Advance Collegiate Schools of Business. W jej dorobku znajduje się kilkadziesiąt publikacji naukowych. Występowała w roli prelegenta podczas wielu międzynarodowych konferencji zarówno naukowych, jak i biznesowych. Główne obszary jej naukowych zainteresowań stanowi problematyka zarządzania w wymiarze globalnym, budowania silnych marek oraz konsumenckich decyzji zakupowych.